ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΛΟΥΚΑΝΙΚΑ ΤΗΝΟΥ.....ΚΡΗΤΙΚΟΣ

old-shopΤο όνομα «Κρητικός» είναι από χρόνια άρρηκτα συνδεδεμένο με την αγορά προϊόντων κρέατος της Τήνου, αφού διατηρεί μια οικογενειακή παράδοση σχεδόν ενός αιώνα.
«Το πρώτο κρεοπωλείο ανήκε στον προπάππου μου Νικόλαο Κρητικό, ο οποίος παρέδωσε τη 
σκυτάλη στον πάππου μου,Γεώργιο Κρητικό. Περισσότερο γνωστός ως «Καμπούρης» άνοιξε το κρεοπωλείο του στον παραδοσιακό δρόμο της Μεγαλόχαρης και εξασφάλισε την εύνοια των συμπολιτών του για τα άριστης ποιότητας ντόπια κρέατα που τους προσέφερε, καθώς και για το παραδοσιακά αλλαντικά (λουκάνικο – λούζα) Κοντά του, από μικρό κιόλας παιδί, εργάστηκε ο γιος του Νίκος Κρητικός, ο πατέρας μου.        ph_louza01                                                     
ph_skordato02Το 1980 ο πατέρας μου αναλαμβάνει την επιχείρηση μαζί με τη μητέρα μου. Διατηρεί την επωνυμία «Καμπούρης», αλλά αλλάζει διεύθυνση. Ανοίγει το κρεοπωλείο του στον κεντρικό δρόμο της Τήνου, απέναντι από το λιμάνι και συνεχίζει να προσφέρει αγνά προϊόντα κρέατος, αλλά και παραδοσιακά αλλαντικά, όπως λουκάνικα και λούζα (ή λούντζα).
Από μικρό παιδί, θυμάμαι να εργάζομαι μαζί του και να σκέφτομαι πως, όπως εκείνος, έτσι κι εγώ θα καταφέρω να έχω κάποτε τη δική μου επιχείρηση, ως τέταρτη γενιά κρεοπωλών.ph_skordato02
Έτσι λοιπόν το 2014 έχοντας μακροχρόνια εμπειρία και γνώση για το χώρο που υπηρετώ αποφάσισα να δημιουργήσω το μοναδικό παρασκευαστήριο κρεάτων που υπάρχει στο νησί με τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, σε μια υπερσύχρονη μονάδα που τηρεί όλες τις διεθνείς προδιαγραφές υγιεινής.
ph_loukaniko01Οι απαιτήσεις και οι ανάγκες της αγοράς αλλάζουν ραγδαία, δεν μπορείς παρά να τις ακολουθείς, να εξελίσσεσαι, να προσφέρεις και να ελπίζεις ότι θα τα καταφέρεις.
Θα με βρείτε στην ακτή της Αμφιτρίτης, στην περιοχή Βίντσι – Τήνου, θα είμαι εκεί να φτιάχνω παραδοσιακό λουκάνικό, αλλά και σκορδάτο, μετρώντας και ζυγίζοντας τα μπαχαρικά τους σιγά σιγά. Θα είμαι εκεί να φτιάχνω με μεράκι τις λούζες , πότε να τις αλλατίζω , πότε να τις περνάω απαλά στο κρασί.
Σας περιμένω από κοντά για να δοκιμάσετε τα παραδοσιακά αλλαντικά Τήνου».
Ιωάννης Ν. Κρητικός
ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ ΤΗΝΟΥ

 ΛΟΥΖΑ ΤΗΝΟΥ
ΧΩΡΙΑΤΙΚΟ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΤΗΝΟΥ
ΣΚΟΡΔΑΤΟ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΤΗΝΟΥ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΡΕΑΤΟΣ 
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ ΤΗΝΟΥ 
ΧΟΝΔΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΡΕΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Ι. ΚΡΗΤΙΚΟΣ
Βίντσι, Χώρα Τήνου
Τήνος, Κυκλάδες 84200 Τ: 22830 29280


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου