ΣΕΛΙΔΕΣ

Σάββατο 18 Ιουλίου 2015

Soap opera: με δύναμη από την Κάρπαθο

Μια φίλη από τη Ρόδο μου έστειλε πεσκέσι για τη γιορτή μου δυο σαπούνια: «θα πάθεις την πλάκα σου μαζί τους» μου έγραφε, μεταξύ άλλων, στο πορτοκαλί post it . Και όντως, έπαθα πλάκα. Το όνομα τους είναι Laouta soaps και ερευνώντας το "ποιόν" τους θυμήθηκα πως μου είχε μιλήσει γι’ αυτά με τα καλύτερα λόγια και η συνμπλόγκερ μου, Τίνα, που σε κάτι τέτοια εμπιστεύομαι πολύ την κρίση της. 
Photo: Vasilis Topouslidis
Photo: Vasilis Topouslidis
Τα Laouta soaps παράγονται στην Κάρπαθο, στο αγρόκτημα "Λαούτα" (εξ ου και το όνομα) από την Κάριν Λαχανά και  τη γεωπόνο κόρη της, Εύη. Περιέχουν αποκλειστικά και μόνο καθαρόαιμα φυσικά υλικά, όπως έξτρα βιολογικό παρθένο ελαιόλαδο τοπικής παραγωγής και αιθέρια έλαια από τα φυτά και τα άγρια βότανα που γεννιούνται και μεγαλώνουν στο αγρόκτημα τους. Εννοείται πως και ο τρόπος παρασκευής τους ακολουθεί τις παραδοσιακές τεχνικές μεθόδους παραγωγής φυσικού σαπουνιού και την κρύα μέθοδο σαπωνοποίησης, που απαιτεί τουλάχιστον τρίμηνη ωρίμανση του σαπουνιού σε φυσικό περιβάλλον.
Photo: Vasilis Topouslidis, Με φασκόμηλο για αντισηπτική δράση και βαθύ καθάρισμα
Photo: Vasilis Topouslidis, Με φασκόμηλο για αντισηπτική δράση και βαθύ καθάρισμα
Τον τελευταίο μήνα λοιπόν δοκίμασα και τα δύο (η φίλη μου μού έστειλε αυτό με το λεμόνι για λιπαρό δέρμα και ακμή και αυτό με το κατσικίσιο γάλα) και έχω να πω ότι τα κατευχαριστήθηκα. Μου δημιούργησαν την αίσθηση της αφράτης καθαριότητας και της ενυδατικής φρεσκάδας, χωρίς ευτυχώς αυτό το άβολο τράβηγμα-τέντωμα, σήμα κατατεθέν και των πιο φιλικών σαπουνιών, και με έπεισαν πως τα 100% φυσικά καλλυντικά προϊόντα μπορούν να είναι και απολαυστικά και εδώ-και-τώρα αποτελεσματικά.
Photo: Vasilis Topouslidis, Σαπούνι Σχινόκαρπο που ηρεμεί
Photo: Vasilis Topouslidis, Σαπούνι Σχινόκαρπο που ηρεμεί
Απ' ό,τι είδα στη σελίδα τους στο ίντερνετ (laouta.com) τα Laouta soaps έχουν κι άλλες βερσιόν με υλικά όπως ο άργιλος, το φασκόμηλο, το σχινόπρασο, το κυπαρίσσι... Με τον καιρό θα τα δοκιμάσω όλα. Και προτείνω, με το χέρι στην καρδιά, να τα δοκιμάσετε κι εσείς.
Δείτε το προφίλ της Μαρίας Πετρίδη στο protagon.gr.http://www.bostanistas.gr/?i=bostanistas.el.paragoume&id=1479

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου