ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2016

Κάτι γίνεται με τα Αχαϊκά προϊόντα - Βάζουν πλώρη για ντελικατέσεν του εξωτερικού - Όταν η ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί να απογειώσει την τοπική παραγωγή

Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΟΠΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑΜια ιδιαίτερα επιτυχής συνάντηση Παραγωγών και Επιχειρηματιών από την Αχαΐα για την προώθηση των τοπικών προϊόντων, έγινε την Παρασκευή το απόγευμα στο Επιμελητήριο, με πρωτοβουλία του achaiataste, στη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκαν συγκεκριμένα βήματα και δράσεις με σκοπό την προώθηση των Αχαϊκών προϊόντων τόσο στην Ελληνική, όσο και στην Ευρωπαϊκή αγορά.
Ο Νάσος Νασόπουλος που έχει την ευθύνη ανάπτυξης του achaiataste και ο Φίλιππος Κεφαλόπουλος (στέλεχος marketing της εταιρίας Prime Marketing) παρουσίασαν ένα
ολοκληρωμένο σχέδιο δράσεων που για το επόμενο τετράμηνο περιλαμβάνει:
  • Τοποθέτηση Αχαϊκών προϊόντων στο Αεροδρόμιο του Αράξου (έως 15 Ιουνίου)
  • Λειτουργία e-shop Αχαϊκών προϊόντων (τέλος Ιουνίου).
  • Συμμετοχή σε δύο Εκθέσεις (Ιούλιο και Αύγουστο) στις οποίες θα γίνεται και πώληση προϊόντων, σε σημεία που απευθύνονται και σε κατοίκους της περιοχής, αλλά και σε διερχόμενους τουρίστες.
  • Σύναψη συμφωνιών με υπάρχοντα καταστήματα σε άλλες πόλεις της Ελλάδας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Σαντορίνη κ.α.) για δημιουργία Achaia Corners, δηλαδή σημείων μέσα στα καταστήματα από τα οποία θα πωλούνται Αχαϊκά προϊόντα.
  • Συνάντηση με αλυσίδες delicatessen σε Ευρωπαϊκές πόλεις, για τοποθέτηση προϊόντων.
Στη συνάντηση, παραβρέθηκε και ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Πλάτωνας Μαρλαφέκας, ο οποίος δήλωσε υποστηρικτής της πρωτοβουλίας και μίλησε για την ανάγκη ανάληψης κοινών δράσεων με σκοπό την εύρεση νέων σημείων πώλησης για τα Αχαϊκά προϊόντα, ενώ κάλεσε τους Επιχειρηματίες να συνεργαστούν και με το Achaia Value για να αποκτήσουν τα προϊόντα της περιοχής μεγαλύτερη εξωστρέφεια. Επίσης τόνισε την ανάγκη συνεργειών των δημοσίων φορέων (Επιμελητήριο, Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας κ.α.) με τους παραγωγούς και τις Επιχειρήσεις, ώστε να υλοποιούνται ολοκληρωμένες δράσεις που θα οδηγούν σε συγκεκριμένα αποτελέσματα.
Για το achaiataste πρόσφατα έγινε εκτενής ενημέρωση στον Περιφερειάρχη κ. Αποστόλη Κατσιφάρα και στον Αντιπεριφερειάρχη κ. Γιώργο Αγγελόπουλο, οι οποίοι έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εξέφρασαν τη διάθεση να συμβάλλουν με τον τρόπο που ο θεσμικός τους ρόλος επιτρέπει, στην προώθηση των προϊόντων της περιοχής, αξιοποιώντας και τις δράσεις που ήδη έχει αναλάβει η Περιφέρεια.
Θυμίζουμε ότι το achaiataste είναι η πρώτη ιδιωτική πρωτοβουλία που έχει ως σκοπό την προβολή αλλά και την προώθηση των Αχαϊκών προϊόντων σε νέα σημεία πώλησης στην Αχαΐα, στην υπόλοιπη Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό.
Στο achaiataste συμμετέχουν ήδη οι Επιχειρήσεις (συνεχώς προστίθενται και νέες):
Αλεύρι: Μύλοι Αχαΐας –Μπίτας Σοφοκλής
Αναψυκτικά: Λουξ
Γλυκά κουταλιού: Ιάμβη
Μέλι: Αλιχός, Μελισσότοπος
Μπύρα: Πατραϊκή Ζυθοποιία (μπύρα ORA)
Οινοποιίες: Άγγελος Ρούβαλης, Αχαιών Οινοποιητική, Κολυπέρας, Γιαννόπουλοι, Δημακόπουλος
Ποτοποιίες: Λουκάτος, Vantana, Pilavas, Camari, Χάχαλης, Σπηλιόπουλος
Προϊόντα Ζύμης: Παπανδρέου
Προϊόντα Τρούφας: Ύδνον
Super Foods: Rezos Brands
Ξηροί Καρποί: Σιδέρης
(Οι Επιχειρήσεις και Παραγωγοί που ενδιαφέρονται για συμμετοχή στην πρωτοβουλία μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 2610 622406 ή με e-mail στο info@achaiataste.gr). ΠΗΓΗ http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/395063