ΣΕΛΙΔΕΣ

Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

Δυτ. Ελλάδα: Σταφίδα αντί γκότζι μπέρι, γραβιέρα αντί γκούντα - Ξενοδόχοι προσφέρουν Ελληνικό πρωινό

Δυτ. Ελλάδα: Σταφίδα αντί γκότζι μπέρι, γραβιέρα αντί γκούντα - Ξενοδόχοι προσφέρουν Ελληνικό πρωινό   Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο προωθεί το πρόγραμμαΠώς σας φαίνεται στο πρωινό που σας προσφέρει ένα ξενοδοχείο να δοκιμάζετε ελληνικές, τοπικές, παραδοσιακές γεύσεις και εδέσματα, αντί για τα συνηθισμένα ζαμπόν, μπέικον λουκάνικα, κρουασάν κλπ;Στην Πάτρα και την Αχαΐα όπου ξενοδοχεία σερβίρουν  Ελληνικό πρωινό, συναντά κανείς στον μπουφέ από μακαρονόπιτα, μέχρι λουκούμια,γαλατόπιτα, ελιές, κλπ.
Εδώ και έξι χρόνια το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας προωθεί την προσφορά Ελληνικού Πρωινού από τους ξενοδόχους στους πελάτες τους, κάνοντας
καμπάνια, ώστε να τους πείσουν για ττον «πλούτο» της ελληνικής, μεσογειακής διατροφής, αναδεικνύοντας την αξία τοπικών προϊόντων, στην κατεύθυνση μάλιστα της ενίσχυσης του τουριμού. Εξάλλου ο γαστρονομικός τουρισμός είναι ένα σημαντικό κομμάτι στη γενικότερη τουριστική κίνηση.
Αρκετά ξενοδοχεία από την Πάτρα και την Αχαΐα (Aίγιο,Ζαρούχλα, Καλάβρυτα κ.α.) την Ηλεία (Αρκούδι, Κυλλήνη,Ανδρίτσαινα κ.α.), τα Ιόνια Νησιά και άλλες περιοχές της Πελοποννήσου, έχουν ενταχθεί πια στο πρόγραμμα και η διαδικασία συνεχίζεται.
Όπως επισημαίνει στο thebest.gr η υπεύθυνη του πρόγραμματος Σίσσυ Αγγελοπούλου, συνολικά στο πρόγραμμα συμμετέχουν 830 ξενοδοχεία από όλη την Ελλάδα. Στην Πελοπόννησο οι συμμετοχές ανέρχονται σε 86, στο Ιόνιο σε 71. στην Ήπειρο 43 και στη Στερεά Ελλάδα 36.
"Αρχικά ήταν πολύ δύσκολο να πείσεις  τους ξενοδόχους να προσφέρουν Ελληνικό πρωινό, καθώς θεωρούσαν ότι αυτόδεν θα αρέσιε στους τουρίστες από το εξωτερικό.ήταν δύσκολο να τους αλλάξουμε τη νοοτροπία και να αντικαταστήσουν για παράδειγμα τη σφολιάτα κρουασάν με μια παραδοσιακή πίτα ή το μπέικον με το απάκι. ή τη γκούντα με τη γραβιέρα.Πλέον η ανταπόκριση είναι πιο μεγάλη τα τεέυταία δύο χρόνια και οι περισσότεροι που σερβίρουν Ελληνικό πρωινό το κάνουν αρκετά επιτυχημένα", σημειώνει η κ. Αγγελοπούλου.
Το πρόγραμμα είχε παρουσιαστεί και στο Forum Aνάπτυξης - Money Show Patras 2016, όπου στη διάρκεια εκδήλωσης είχε αναδειχθεί η ιδιαίτερη σύνδεση της τοπικής Αχαϊκής γαστρονομίας με την προσέλκυση τουρισμού.
Η σταφίδα είναι μεγαλύτερη υπερτροφή από άλλες όπως το γκότζι μπέρι και η Αχαΐα πρέπει να την αναδείξει είχε πει ο Γιώργος Πήττας, μέλος του Δ.Σ. του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος. ΠΗΓΗhttp://www.thebest.gr/news/index/viewStory/435966